Reklamy

Nie chcesz wiedzieć jak kończy się ostatni sezon ulubionej serii? To zostań w domu.

Coraz więcej mówi się o tym, że to młodzi ludzie mają największy problem z trzymaniem się wytycznych dotyczących ograniczania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19. Jest to o tyle niebezpieczne, że wiele z tych osób może przechodzić chorobę bezobjawowo i przekazać ją komuś, kto może nie mieć tyle szczęścia.

Właśnie z myślą o takich osobach, dwóch studentów Miami Ad School w Hamburgu opracowało swój najnowszy projekt. Seine Kongruangkit i Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo (odlotowe nazwiska btw) proponują kampanię, w ramach której na miejskich billboardach i innych nośnikach reklamowych znalazłaby się spoilery dotyczące fabuły najgorętszych produkcji Netflixa. Popularny serwis streamingowy jest bowiem odwiedzany jeszcze częściej w czasie masowej kwarantanny.

Plan Kongruangkita i Chaimoungkalo zakładał krótką kampanię teaserową – dużą ilość billboardów informujących, że przebywanie na zewnątrz może grozić ekspozycją na spoilery dotyczące ulubionych produkcji. Następnym etapem byłoby umieszczenie na tych samych nośnikach informacji zdradzających fabularne plot twisty poszczególnych produkcji. W swojej wizualizacji studenci uwzględnili m.in. Stranger ThingsLove is Blind, Kingdom, Narcos czy Dom z papieru.

Cześć serwisów informacyjnych zdążyła już podać błędną informację, że to sam Netflix prowadzi taką kampanię. Prawda jest jednak taka, że jak na razie jest to wyłącznie propozycja. Trudno się jednak nie zgodzić z hashtagiem przyświecającym akcji: #staythefuckhome.

Tutaj znajdziecie wizualizacje całego projektu (tak, są tu spoilery):

WIĘCEJ